Timrå Icon: hehe, jag förstod det, så jag ville få the upper hand genom att missförstå med flit. Det funkar ibland ;)
Inlägg: 1418958
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Västerås - Örebro på Viasat Hockey nu. De där lagen kan nog bli att räkna med i kvalserien. Fy för den lede...