Timrå Icon: hehe, ja fy sjutton. Det blir raka vägen till rehab!
Inlägg: 1418965
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Rent realistiskt är det bara AIK och MoDo vi skulle kunna ha bakom oss om vi förstärker laget med lite spets framåt och bakåt och även i båset.
Men då det inte verkar ske så är det lika bra att rusta för en kvalserie.
Att tro att det räcker med att vaska om i femmorna lite samtidigt som en mental coach håller hand i en ring på kvällarna är extremt naivt
Men då det inte verkar ske så är det lika bra att rusta för en kvalserie.
Att tro att det räcker med att vaska om i femmorna lite samtidigt som en mental coach håller hand i en ring på kvällarna är extremt naivt