+ 1
Inlägg: 1419135
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
RubinCarter: Jag är sådär löjligt övertygad om att Timrå vinner ikväll. Sjukt nog, får man tillstå. Och jävligt dumt, eftersom det inte finns något som gör så ont som att bevittna ett platt fall med den här känslan i kroppen.
Men, va faen. Nu får det vara nog. Torskar är för losers.
Upp på tå - Timrå !
Men, va faen. Nu får det vara nog. Torskar är för losers.
Upp på tå - Timrå !
Seså, där har vi dagens amcth, nu kan ni spara er tid att kika.