Inlägg: 1419147
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Bragd-Birger: Känner samma sak. Ikväll blir det 3 poäng.
As simple as that!
As simple as that!
Men, va faen. Nu får det vara nog. Torskar är för losers.
Upp på tå - Timrå !