Inlägg: 1419154
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
EFTERLYSES: HJÄLTAR.
Det är hjältarna som skriver historien.
Syndabockarna står i givakt bredvid.
Det finns hjältar överallt, det gäller bara träda ut ur sitt förbaskade ego o lyfta som en humla (som enligt tyngdlagen inte kan flyga) ovanför allt det där spillet från jaget.
Hör ni det, Timrå IK?
Det är hjältarna som skriver historien.
Syndabockarna står i givakt bredvid.
Det finns hjältar överallt, det gäller bara träda ut ur sitt förbaskade ego o lyfta som en humla (som enligt tyngdlagen inte kan flyga) ovanför allt det där spillet från jaget.
Hör ni det, Timrå IK?
As simple as that!