Snacka om att spänningsmomentet med hockey går förlorat när man VET att det blir mål när vi får bp.
Inlägg: 1419230
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Simmalugnt: Att få powerplay mot TIK är snart ekvivalent med att få en straff i fotboll. Vårt BP är ett dåligt skämt.