Simmalugnt: Att få powerplay mot TIK är snart ekvivalent med att få en straff i fotboll. Vårt BP är ett dåligt skämt.
Inlägg: 1419235
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kattgubben: Men nu PP. Ska vi gissa på samma tryck och utdelning som AIK fick?