Kerstin_k: Det är inte mycket som skvallrar om att det är en hockeymatch man tittar på.
Inlägg: 1419256
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Olle: Nej, det känns mer som SM i panikångest.
Sedärja! En välbehövlig stesolid i form av kvittering.
Sedärja! En välbehövlig stesolid i form av kvittering.
Redigerad kommentar