Kattgubben: Men nu PP. Ska vi gissa på samma tryck och utdelning som AIK fick?
Inlägg: 1419246
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kerstin_k: Det är inte mycket som skvallrar om att det är en hockeymatch man tittar på.