Inlägg: 1419303
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kerstin_k:
Jag kommer på mig själv att sitta och gapskratta uppgivet när AIK gör 2-2.
Jag kommer på mig själv att sitta och gapskratta uppgivet när AIK gör 2-2.
Bedrövligt svagt bp. Det är inte ens kul längre.