Inlägg: 1419308
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Simmalugnt: Man måste ju ha lite mindre panik när man får lägena också. Två gånger har pärssinen varit med i 2-1 läge, två gånger har skytten tagit skott själv och dom skyttarna har varit bagarn och hagos. Där MÅSTE pucken över till Pärssinen, båda gångerna.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Prio ett nu måste ju vara att INTE ta några utvisningar. Spela med stora marginaler. Det ska inte finnas nåt som helst utrymme för tolkningar!
Jag kommer på mig själv att sitta och gapskratta uppgivet när AIK gör 2-2.