Prio ett nu måste ju vara att INTE ta några utvisningar. Spela med stora marginaler. Det ska inte finnas nåt som helst utrymme för tolkningar!
Inlägg: 1419312
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kattgubben:
Det går ju inte att undvika utvisningar. Det finns alltid någon domarjävel som vill jämna ut statistiken.
Det går ju inte att undvika utvisningar. Det finns alltid någon domarjävel som vill jämna ut statistiken.