RubinCarter: JA just det.. kommer ihåg det också. Vi spelade rätt okej men åkte på flera uddamålsförluster i inledningen av den säsongen. Challe-hockeyn hade inte riktigt hunnit sätta sig än då.
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte