Inlägg: 1419327
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
RubinCarter: JA just det.. kommer ihåg det också. Vi spelade rätt okej men åkte på flera uddamålsförluster i inledningen av den säsongen. Challe-hockeyn hade inte riktigt hunnit sätta sig än då.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Sjöberg briljerar igen vad det verkar. Hur fan kan han plocka ut Vampola där?
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
RubinCarter: Åkte Vampola ut där i slutet? Och vad åkte han ut för i så fall?!
Vi har dock bara 3 uddamålstorkar på ordtid iår också, så det där med uddamål är inget för oss iår.
Kommer ihåg för några år sedan då vi hade uddamålstorsk på uddamålstork, HELA TIDEN.
Redigerad kommentar