Inlägg: 1419346
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kattgubben: Hoppas. Såg iof ut som om att han pratade med Blomdahl(?) och Vampola efter signalen. Hoppas att dom nöjer sig med det.
Hyffsat viktig period nu. Ska Timrå ha en chans att vinna bör dom göra ledningsmålet ungefär 59.55 annars blir det för mycket tid över för AIK.
Hyffsat viktig period nu. Ska Timrå ha en chans att vinna bör dom göra ledningsmålet ungefär 59.55 annars blir det för mycket tid över för AIK.
Man kanske tog tillbaks den?