RubinCarter: Åkte Vampola ut där i slutet? Och vad åkte han ut för i så fall?!
Inlägg: 1419335
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kerstin_k: sjöbergkräket gjorde tecken för interference vad jag såg. Mycket märkligt och ganska rejält tråkigt.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kerstin_k: hmm.. det finns inte bokfört på stats.swehockey.se
Man kanske tog tillbaks den?
Man kanske tog tillbaks den?