Kattgubben: För mkt tid för AIK att gå på. Vi klarar inte av det. Faller ihop som ett korthus så fort det ska fördvaras en ledning.
Inlägg: 1419392
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kerstin_k:
Jag läste "så fort det ska fördärvas en ledning" vilket är vad de gör gång på gång.
Jag läste "så fort det ska fördärvas en ledning" vilket är vad de gör gång på gång.
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kerstin_k: Vi kan inte försvara en ettmålsledning. Vi måste gå för tvåmålsledningen istället. Nu gjorde vi inte det. max en poäng idag.