Kerstin_k: Vi kan inte försvara en ettmålsledning. Vi måste gå för tvåmålsledningen istället. Nu gjorde vi inte det. max en poäng idag.
Inlägg: 1419395
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
alltså Ridderwall. Inga direkta tavlor av de AIK gjort, men inget av dem har varit otagbart. Jag hade verkligen trott att han skulle kliva in och övertyga efter några år med andraspade i DIF. Men nej.