MEN FY FAN VILKEN DÅLIG UTVISNING! För helvete! Det där ska inte vara utvisning. FY FAN VAD DÅLIGT
Inlägg: 1419420
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Bara att konstatera att vi behöver:
1 ny Målvakt
2 Backar typ Caslava och Lethonen
1 Målskytt.
Då har jag inte ens diskuterat tränarna som förhoppningsvis tar tåget mot Kalsta på lördagkväll.
1 ny Målvakt
2 Backar typ Caslava och Lethonen
1 Målskytt.
Då har jag inte ens diskuterat tränarna som förhoppningsvis tar tåget mot Kalsta på lördagkväll.
+ 6
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
nu vill jag att nubben ska råka "läcka" ett email där han frågar aiks sportchef efter domarbasens kontonummer.