Ren jävla misär rakt av! Avgå alla för fan!
Inlägg: 1419461
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Straffar är straffar. Men TIK måste vinna 3 pinnar ibland. Detta är en misär.