Straffar är straffar. Men TIK måste vinna 3 pinnar ibland. Detta är en misär.
Inlägg: 1419477
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Jag orkar inte mer. Det här var .....bara för mycket.
TIMRÅ TIMRÅ VARFÖR HAR DU ÖVERGIVIT MIG?!
TIMRÅ TIMRÅ VARFÖR HAR DU ÖVERGIVIT MIG?!