MB: Tarvis är en flopp! Inget snack...Riv och frigör pengar.
Inlägg: 1419508
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Foyn: Mjoo Tarvainen har varit rätt länge på sin position nu, är nog dax för nytt blod. Men att sparka han just nu ger ju knappast något så det får ske efter säsongen. Just nu behövs minst 1 klassback och en målvakt. Helst även en sniper.