Foyn: Mjoo Tarvainen har varit rätt länge på sin position nu, är nog dax för nytt blod. Men att sparka han just nu ger ju knappast något så det får ske efter säsongen. Just nu behövs minst 1 klassback och en målvakt. Helst även en sniper.
Inlägg: 1419521
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Finns det nån stake i ledningen och tränarna så ställer man sin plats till förfogande, utan lön!
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Nu ska jag ägna sista timmarna på dygnet åt att knapra ihop mail åt dessa herrar
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Nu är det slutlekt!
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Nu är det slutlekt!
+ 7