+ 7
Inlägg: 1419529
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
RubinCarter: Du har glömt Nubben, han ingår också i den där gruppen som du spyr galla över.
Han ansvarar för att leda backarna, den sämsta lagdelen vi har. Dock är väl nubben helgonförklarad och ingen skit får kastas på honom.
Det är dags att balansera kritiken lite grand iallafall.
Han ansvarar för att leda backarna, den sämsta lagdelen vi har. Dock är väl nubben helgonförklarad och ingen skit får kastas på honom.
Det är dags att balansera kritiken lite grand iallafall.
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
RubinCarter: Hade tänkt be om hemnummer också, men så kom jag på att det kanske är lite over the top.
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Nu är det slutlekt!