superfalle: Rikta din ilska mot allt detta, plus de syltryggar som LÄT dem hålla på som de ville. Ut med packet bara, rätt ut på gatan!
Inlägg: 1419544
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Kattgubben: Vi finner då tammefan alltid ett sätt att förlora på.
Själv ska jag maila Per-Erik och Riddarn så får de soporna slåss om vem som ska få betala min entrébiljett och fyra öl....
Själv ska jag maila Per-Erik och Riddarn så får de soporna slåss om vem som ska få betala min entrébiljett och fyra öl....
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Å andra sidan så går det ju att argumentera för att herrarna bör ha viktigare saker att göra än att sitta och svara på mail i från supportrarna.
Och att vi är missnöjda det vet de nog, om de har fler än två hjärnceller och ett inte allt för stort kromosomöverskott.
Och att vi är missnöjda det vet de nog, om de har fler än två hjärnceller och ett inte allt för stort kromosomöverskott.