Inlägg: 1419548
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Jajjemensan, första poängen mot AIK sedan dom tog steget upp och här gnälls det som aldrig förr.
Nepp, jag har rådeppat färdigt jag och förbereder mig inför kvalserien, det borde fler göra.
För övrigt så tycker jag rubriken, "Nu får det var nog" borde rättas till, alltså, gör om, gör rätt, det är jävligt irriterande när man ska skicka brev till folk och stavningar och formuleringar helskiter sig.
Kämpa Timrå - kämpa!
Go natt!
Nepp, jag har rådeppat färdigt jag och förbereder mig inför kvalserien, det borde fler göra.
För övrigt så tycker jag rubriken, "Nu får det var nog" borde rättas till, alltså, gör om, gör rätt, det är jävligt irriterande när man ska skicka brev till folk och stavningar och formuleringar helskiter sig.
Kämpa Timrå - kämpa!
Go natt!
+ 1
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Simmalugnt: Dom behöver inte svara. Dom behöver bara fatta att vi har fått nog.
Och att vi är missnöjda det vet de nog, om de har fler än två hjärnceller och ett inte allt för stort kromosomöverskott.