1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1419579

Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Jajjemensan, första poängen mot AIK sedan dom tog steget upp och här gnälls det som aldrig förr.

Nepp, jag har rådeppat färdigt jag och förbereder mig inför kvalserien, det borde fler göra.

För övrigt så tycker jag rubriken, "Nu får det var nog" borde rättas till, alltså, gör om, gör rätt, det är jävligt irriterande när man ska skicka brev till folk och stavningar och formuleringar helskiter sig.

Kämpa Timrå - kämpa!

Go natt!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Ajajaj, såg nu att det var broder Bravo som klantat till det, men men, lite kritik oss bröder emellan har ingen dött av.

Skärp dig förfaan Bravo i rubriksättningen.

Är jag irriterad?

Nähää!

Jag är bara jävligt besviken på precis allt som rör Timrå IK i dagsläget.

Ähh, håll käften på er!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.