+ 1
Inlägg: 1419579
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - AIK 2011-10-27
Ajajaj, såg nu att det var broder Bravo som klantat till det, men men, lite kritik oss bröder emellan har ingen dött av.
Skärp dig förfaan Bravo i rubriksättningen.
Är jag irriterad?
Nähää!
Jag är bara jävligt besviken på precis allt som rör Timrå IK i dagsläget.
Ähh, håll käften på er!
Skärp dig förfaan Bravo i rubriksättningen.
Är jag irriterad?
Nähää!
Jag är bara jävligt besviken på precis allt som rör Timrå IK i dagsläget.
Ähh, håll käften på er!
+ 2
Nepp, jag har rådeppat färdigt jag och förbereder mig inför kvalserien, det borde fler göra.
För övrigt så tycker jag rubriken, "Nu får det var nog" borde rättas till, alltså, gör om, gör rätt, det är jävligt irriterande när man ska skicka brev till folk och stavningar och formuleringar helskiter sig.
Kämpa Timrå - kämpa!
Go natt!