1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614784 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1419611

Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!

Han med två mail idag, det blir fler, hoppas att fler skriver! För mig är det fan nog nu.

Hade gärna tagit i mer men är lite i affekt just nu å det är inte så bra att ta i vad som borde göra..

Skriv!!!!!


Svarskommentarer

Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
diffe: Micke . Minns du för 4-5 år sen då man åkte ner till eon . En kokande gryta . Då pucken släpptes så sköljde timrå över andra laget våg efter våg . Vilket lag de än va . Alla visste att i eon där är de bara att hålla i hatten första 10-15 minutrarna . Vi vann inte alltid men torskade vi så va de med stil . Nu då pucken släpps så parkeras de i egen zon . Motståndarna är inte inställda på försvar längre . Får man uppleva den kokande grytan igen tro ? Jag är så rädd att de är slut så jag vill grina .

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.