NU FÅR DET VARA NOG!!
Nej, men det var å andra sidan inte hans tuffhet jag diskuterade från första början. Det var du som drog upp det.
Det går att vända på det också. Många verkar vara livrädda för att erkänna att det var bättre förr och letar därmed fel med ljus och lykta i det som har varit.
var säker pensionspengarna där också, fan vad alla spelare tror att dom ska bli gubbar fort, stackrarna!
Men visst. Låt oss vara nostalgiska och inbilla oss att han var en härförare som tvingades bort av Jante-lagen.
Nja, men till skillnad från chipsfettot så visste han hur ett mål ser ut. Och då menar jag inte Maxmål.
Redigerad kommentar
Det är en sak att det går dåligt på plan, men varumärket timrå har fått sig en rejäl törn. Maken till handlingsförlamning får man leta efter, båda kvällstidningarna hånar ju oss öppet. Varje omgång utan förändring innebär att vi hamnar längre ner i träsket, en förändring är ingen garanti att det blir bra. Men gör man inget så hamnar vi där vi är nu......
Vilka sponsorer eller investerare vill satsa på något som förknippas som en kalle anka produkt?
Corso var inget att hålla i näven när det blåser.
Vet vi vad vi kan göra grabbar? Vi kan sätta oss ner och gråta. Ska vi göra det? Bara sitta på varsitt håll och gråta? Eller ska vi kanske samlas allihop och gråta i grupp? Snörvla som små fula barn?
Det vore klädsamt för just nu är Timrå IK:s supportskara en pinsam syn.
Nåväl, bara hypotetiska resonemang. Vi får nog vänja oss med att Timrå har blivit hockeysveriges laughing stock - av förklarliga skäl! :(
"5) Petr Vampola, f, Timrå
Kommentar: Varför flyttade han till Timrå? Vampola ställer sig nog den frågan every fucking morgon. Den tjeckiske stjärnliraren snittar nästan en poäng per match och ligger fyra i poängligan. Det är rätt bra jobbat i den omgivningen"
Men det kan ju inte bli särskilt ofta
Redigerad kommentar
Om jag inte har fel så tränade väl Kenta Frölunda ifjol med och då var dom inget topplag direkt...nä det är spelarna som spelar och dom kanske inte räcker till helt enkelt om så själva fan tränade dom!
Däremot skulle det inte vara dumt att hitta en oupptäckt supermålis nånstans ..då jävlar!!
Det sitter bara i skallen.
Gud det är nästan som dagarna innan julafton, snart ska vi få ta del av åtgärdsplanen...
Jag gissar på att Linkan får all cred, jag gissar på att Perra o Clabbe blir kvar, jag gissar på att dom tar hit Anders degen Eriksson, jag gissar på att dom kommer bygga vidare på det lag dom har, för det finns både klubbhjärta och potential.
Hej Michael,
Tack för ditt mail. Jag förstår din besvikelse över vårt spel och tabelläge. Vi känner nog alla likadant.
Jag tycke att laget jobbar bra i matchen mot AIK och det känns som ett ”fall framåt”. Vårt BP och PP fungerar inte bra och speciellt svagt är BP. Detta nöter man konstant på träningar men resultatet syns ännu inte.
Det vi kan lova är att vi tar detta på största allvar och ”vänder på alla stenar”. Vi koncentrerar oss på det vi kan förändra. En åtgärdsplan håller på att slutföras. Vissa delar har vi redan igångsatt och andra kommer under den närmaste tiden. Tyvärr kan jag i dagsläget inte redovisa mera om innehållet men som du förstår finns bl.a förstärkningar bland diskussionerna.
Vi räknar med att presentera en åtgärdsplan under nästa vecka.
Det är nu i motgång som det är viktigt att vi alla ställer upp och stöttar laget och föreningen Timrå IK.
Vi räknar med dig!
Bästa ishockeyhälsningar
Christer Ericson
Ordförande i Timrå IK
Dra på några utropstecken till bara, så det inte 'ser snålt ut'.
Joe Labero hjälp oss !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Därmed inte sagt att jag tycker mejlen som skickats är puckade, eller så. Det är bra att CE, TJ, Linkan osv får sina fiskar varma. Kanske inte den mest hardcoriga av vägar att gå när det gäller missnöjesyttringar, men ändå.