ÖstrandsNisse: Enligt kommentatorn så utgick Hedin med en muskelskada. Så...det är ju ännu värre än en bänkning. Eller? Jag vet inte.
Inlägg: 1419620
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Olle: Ja, hur naiv kunde jag vara som trodde att Perra bänkat honom. Sånt finns ju inte på världskartan. Dumma mig.