Olle: Ja, hur naiv kunde jag vara som trodde att Perra bänkat honom. Sånt finns ju inte på världskartan. Dumma mig.
Inlägg: 1419623
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
ÖstrandsNisse: Riddervall skriver iaf på twitter att han tycker att laget är på rätt spår. Likt SJ's tåg så lär ju även detta "komma i mål" alldeles för sent och även som i SJ's fall så lär kunderna få gå hem besvikna.
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
ÖstrandsNisse: Jag kan bara säga en sak om den här säsongen:
Det hann inte ens ljusna förräns det blev kolsvart!
Det hann inte ens ljusna förräns det blev kolsvart!
Redigerad kommentar