-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Timrå är ett lag i sönderfall, en övergiven älskling som skämmer ut sig, kväll efter kväll. Bjuder ut sin förnedring för alla att se.
Efter 2-1 mot HV, 2-1mot Brynäs o 2-1 mot AIK så faller man ihop fullständigt.
Det är dessutom ingen engångsskam. Man tappar ledningar hela tiden.
Man är lika öppen i BP som en villig Linda Rosing
Timrå har de senaste åren frångått allt det som varit grundläggande vackert med klubben.
Det skamlösa sätt man gjorde sig av med Lill-Kenta på, förfärar fortfarande oss som växte upp med Timrå som Sveriges värdigaste klubb.
Nu måste vi ha en av världens allra mest erkända medelmåttor, Perra.
När man börjar tulla på kärnan, hjärtat, grundbulten i en förening ruttnar allting inifrån och ut.
Starkt gjort av HV, Brynäs o AIK….. eller också inte.
Dagens Timrå är en skam för klubbmärket.
Redigerad kommentar