Gud det är nästan som dagarna innan julafton, snart ska vi få ta del av åtgärdsplanen...
Jag gissar på att Linkan får all cred, jag gissar på att Perra o Clabbe blir kvar, jag gissar på att dom tar hit Anders degen Eriksson, jag gissar på att dom kommer bygga vidare på det lag dom har, för det finns både klubbhjärta och potential.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Gud det är nästan som dagarna innan julafton, snart ska vi få ta del av åtgärdsplanen...
Jag gissar på att Linkan får all cred, jag gissar på att Perra o Clabbe blir kvar, jag gissar på att dom tar hit Anders degen Eriksson, jag gissar på att dom kommer bygga vidare på det lag dom har, för det finns både klubbhjärta och potential.