Gorkyman: klockren!
Inlägg: 1419757
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Det sitter bara i skallen nu, bara. Igår spelade vi ett spel som skulle räckt till 3 poäng om det varit första matchen för säsongen. Vi var bättre än AIK även om det fick ha aningen för långa anfall.
Det sitter bara i skallen.
Det sitter bara i skallen.
+ 1