Inlägg: 1419796
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: fick oxå svar, dock var mitt lite annorlunda så han har kanske två mallar.
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Mohahaa, han har väl lagt in detta mail som sitt standardsvar i Outlooks frånvarohanterare.
Är det konstigt att ledningen känns handlingsförlamad?
De är ju inte ens på jobbet om vi nu tolkar svaren nedan.
I bästa fall kan man tolka det som att han inte vet hur han ska stänga av den.
Hjälp i länken Christer..
Är det konstigt att ledningen känns handlingsförlamad?
De är ju inte ens på jobbet om vi nu tolkar svaren nedan.
I bästa fall kan man tolka det som att han inte vet hur han ska stänga av den.
Hjälp i länken Christer..
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Tycker ändå att CE ska ha lite cred för att han ids svara på frustrerade supportermail. Han är saklig och lugn i tonen, det hade aldrig jag klarat av i hans kläder. Jag hade nog varit dumdryg mot alla supporters.
Så även om man önskar att han gör annat på dagarna, men han svarar iaf på mailen och gör det på ett proffsigt sätt.
Så även om man önskar att han gör annat på dagarna, men han svarar iaf på mailen och gör det på ett proffsigt sätt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
RubinCarter: Jag hade ju ett förslag igår men jag blir ju bara modererad hela tiden :-(
"Tack för ditt mail. Förstår att du är besviken på vårt spel och tabelläge nu när snart 1/3 av serien gått. Vi som är ansvariga i Timrå IK känner samma frustration.
Du skall veta att vi använder dygnets alla timmar för att försöka vända denna trend. Tränare, ledare klubb-och sportsledning, liksom styrelsen. Tycker att vi de senaste matcherna sett en viss förbättring även om vinsterna inte kommit. Vi jobbar nu med ett antal ytterligare åtgärdsförslag som jag hoppas kommer att förbättra vårt sportsliga läge.
Hoppas du fortsätter att ställa upp och stödja Timrå IK. Det är i motgång som det är viktigast att komma till E.ON arena och stödja laget!
Med hälsningar
Christer Ericson
Ordförande i Timrå IK"