+ 2
Inlägg: 1419801
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: var lite som ett skämt, tycker det är skit bra utavhonom speciellt nu när det är hans sista år, han skulle ju bara kunna skita i det, all cred till att han iaf tar tid på sig att svara!
Och han verkar inte skriva likadant till alla heller, bra gjort!
Men nu vill jag se resultat =)
Och han verkar inte skriva likadant till alla heller, bra gjort!
Men nu vill jag se resultat =)
Så även om man önskar att han gör annat på dagarna, men han svarar iaf på mailen och gör det på ett proffsigt sätt.