ChriZt3r: Jo han gjorde en bra match borta mot SAIK verka det som.
Inlägg: 1419815
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Det går bra nu...
"5) Petr Vampola, f, Timrå
Kommentar: Varför flyttade han till Timrå? Vampola ställer sig nog den frågan every fucking morgon. Den tjeckiske stjärnliraren snittar nästan en poäng per match och ligger fyra i poängligan. Det är rätt bra jobbat i den omgivningen"
"5) Petr Vampola, f, Timrå
Kommentar: Varför flyttade han till Timrå? Vampola ställer sig nog den frågan every fucking morgon. Den tjeckiske stjärnliraren snittar nästan en poäng per match och ligger fyra i poängligan. Det är rätt bra jobbat i den omgivningen"
+ 1