Kattgubben: Med den stora skillnaden att Corso kunde backa upp sin kaxighet med hockeykunskaper.
Inlägg: 1419831
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Simmalugnt: Ungefär som när han skrävlade inför slutspelsmötet med HV och skulle 'skicka folk till sjukan'. Sen är han helt menlös, blir skadad och får se resten från läktaren.
Corso var inget att hålla i näven när det blåser.
Corso var inget att hålla i näven när det blåser.
+ 2
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Simmalugnt: Det också. Fan vad jag saknar Corso! Vilka jävla dumheter att ge honom sparken.
+ 1