1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1419840

Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Tyvärr är vi ett allmänt åtlöje i hela hockeysverige för tillfället, hela landet har påtalat i flera veckor att någon förändring måste ske. Från timråhåll hörs att vi kanske kan göra något tills nästa nästa vecka.

Det är en sak att det går dåligt på plan, men varumärket timrå har fått sig en rejäl törn. Maken till handlingsförlamning får man leta efter, båda kvällstidningarna hånar ju oss öppet. Varje omgång utan förändring innebär att vi hamnar längre ner i träsket, en förändring är ingen garanti att det blir bra. Men gör man inget så hamnar vi där vi är nu......

Vilka sponsorer eller investerare vill satsa på något som förknippas som en kalle anka produkt?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.