Inlägg: 1419843
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Simmalugnt: Poängproduktionen har jag inte dissat. Däremot tycker jag inte att han någonsin backade upp sin tuffhet utanför planen på densamma.
Men visst. Låt oss vara nostalgiska och inbilla oss att han var en härförare som tvingades bort av Jante-lagen.
Men visst. Låt oss vara nostalgiska och inbilla oss att han var en härförare som tvingades bort av Jante-lagen.
+ 2
Nja, men till skillnad från chipsfettot så visste han hur ett mål ser ut. Och då menar jag inte Maxmål.
Redigerad kommentar