keano: Sen kan det ju vara så att man har klausuler för det här med inkompetenta tränare, dvs. att dom kan få sitt kontrakt brutet om det sportsliga går riktigt åt helvete.
Inlägg: 1420060
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Olle: Kom precis just nu att tänka på något!
Om Nubben värvade backar och målvakter samt då även indirekt byggde deras defendiva spel ifjol och det floppade rent tragiskt i Frölunda, och Kenta ville ha det på ett annat sätt - vilket han fått i år-....då är det inte så konstigt att vi har ombytta förhållanden i år
Om Nubben värvade backar och målvakter samt då även indirekt byggde deras defendiva spel ifjol och det floppade rent tragiskt i Frölunda, och Kenta ville ha det på ett annat sätt - vilket han fått i år-....då är det inte så konstigt att vi har ombytta förhållanden i år
Redigerad kommentar