Inlägg: 1420063
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Grannen sa en grej i dag som jag inte tänkt på.
- Nubben klappar bara om och berömmer dom spelare som han själv skrivit kontrakt med, dom andra skiter han i.
- Nubben klappar bara om och berömmer dom spelare som han själv skrivit kontrakt med, dom andra skiter han i.
Om Nubben värvade backar och målvakter samt då även indirekt byggde deras defendiva spel ifjol och det floppade rent tragiskt i Frölunda, och Kenta ville ha det på ett annat sätt - vilket han fått i år-....då är det inte så konstigt att vi har ombytta förhållanden i år
Redigerad kommentar