Inlägg: 1420070
Svarskommentarer
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Per HApps: Näää det är de yngre som gjort något bra han gör det med. Det har jag kollat
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Per HApps: Låter ju lite konstigt förstås. Men samtidigt undrar man ju också lite över vem denne granne är. Kan ju inte finnas så många som har stenkoll på vad Nubben gör och säger 24/7, menar jag.
Sv: NU FÅR DET VARA NOG!!
Per HApps: Kan du säga vilka Nubben skrivit kontrakt med så kan jag specialstudera det ikväll.
+ 2
- Nubben klappar bara om och berömmer dom spelare som han själv skrivit kontrakt med, dom andra skiter han i.