Inlägg: 1420904
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Eriksson är nog allsvenskans största retsticka. Spelade Mora vinnare , se om det håller. De har iaf varit det bättre laget efter 2/3 delar.
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: När målvakten i Löven hette Jörgen Wikström och ALLTID var det stora spöket. Det gick inte att få hål på honom! Hualigen.. man får rysningar... ;)
+ 1
Åker Leksand på sin sjätte raka förlust mot Mora? Känns som när Timrå mötte Löven på den tiden...