ÖstrandsNisse: Eriksson är nog allsvenskans största retsticka. Spelade Mora vinnare , se om det håller. De har iaf varit det bättre laget efter 2/3 delar.
Inlägg: 1420908
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Eriksson skulle jag gärna se i TIK nästa år. Vi behöver några riktiga as. Får även för mig att Micke Ahlén i Troja är en sådan också.
Och ja; det kommer ett år nästa år också.
Sv: Apropå nånting...
fredriko74: Jag har en trippel på Almtuna, Örebro och Tälje. Vågade inte äns röra daladerbyt med tång.