Inlägg: 1420932
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Caslava har fortfarande inte gjort poäng, nu efter 15 matcher. Han är ju ingen poänggörare men kan ingen leta upp nyhets artiklar som berättar om han spelat dåligt/bra?
fredriko74: Eriksson skulle jag gärna se i TIK nästa år. Vi behöver några riktiga as. Får även för mig att Micke Ahlén i Troja är en sådan också.
Och ja; det kommer ett år nästa år också.