Äääääntligen, ordningen är återställd. Hoppas bara nu att Nubben går tillbaka till sina gamla banor som det var i början på 2000 talet. Det finns hopp och en Timrå Gud trots allt. Men fler borde få gå, dom som anställde Linkan är egentligen dom största flopparna, nu fick Linkan ta skiten. Men så är ju verkligheten. Önskar Linkan lycka till i sin fortsatta karriär ändå. Skönt ändå att bli av med han. Nu kör vi igen som på gamla goda tiden med Nubben vid rodret.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Önskar Linkan lycka till i sin fortsatta karriär ändå. Skönt ändå att bli av med han. Nu kör vi igen som på gamla goda tiden med Nubben vid rodret.