Burkmat: Ja men det här är ju sista året för både TJ och CE ändå
Inlägg: 1422903
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Det är sant. Hoppas på en ny era för Timrå nu och att vi klarar oss kvar i ES. Det måste vi göra. Och jag tror på en nytändning i laget nu.