En uppdaterad version om läget. Tränarna sitter säkert, Nubben tog jobbet men ville det igentligen inte, Caslava är inte aktuell och en liten pengapåse har skjutits in i Nubbens händer att handla lite smågodis för.
Inlägg: 1422927
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Jaha det var den korta lilla glädjen man fick.
Konstigt agerande kan jag tycka. Vad blir det för kacka av alltihop nu då?
Konstigt agerande kan jag tycka. Vad blir det för kacka av alltihop nu då?
Sv: Apropå nånting...
ÖstrandsNisse: Ja lite ridå blev det ju :-(
Hade nog hellre sett nya tränare än sportchef just nu. Men jag tror det kommer....rökridå is da shit 2011....
Hade nog hellre sett nya tränare än sportchef just nu. Men jag tror det kommer....rökridå is da shit 2011....
Redigerad kommentar
+ 2