Inlägg: 1422930
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Som Timråit får man aldrig vara glad nån längre stund.
Dom kan verkligen konsten att sabba glädjen fort som attan.
Dom kan verkligen konsten att sabba glädjen fort som attan.
Konstigt agerande kan jag tycka. Vad blir det för kacka av alltihop nu då?